© כל הזכויות שמורות לצ'ימפי קידום ופרסום עסקים

chimpymedia@gmail.com |  050-685-8370

  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Black Instagram Icon

קידום ברשתות חברתיות מובילות

רשתות חברתיות – איך, למה וכמה

אם תהיתם פעם איך רשת חברתית עובדת הרי שבין כל הרשתות השונות הקיימות כיום, תגלו כי למרות שכל אחת מהן פועלת קצת אחרת ולכל אחת מהן ישנה מטרה שונה במקצת. בסופו של דבר בכולן ישנם כמה מוטיבים זהים. בכולן תמצאו פרופיל אישי שבו ניתן להעלות תמונות, סרטונים, פרסומים, קישורים ועוד. מפרופיל זה תוכלו גם להתחבר ולעקוב אחר חברים, מכרים ואנשים נוספים.

ישנן כרגע שמונה רשתות חברתיות מוכרות, ועוד כמות לא מבוטלת של כאלו שהן שוליות ובלתי מוכרות. בין השמות הגדולים ניתן למנות את פייסבוק שהיא כמובן הרשת החברתיות הגדולה בעולם. טוויטר שהיא הרשת החברתית הפעילה במיוחד. לינקדאין הזוכה לפופולאריות לא קטנה בקרב אנשי עסקים, ושהיא גם חברת הבת של מיקרוסופט.

 

יוטיוב, ששייכת לגוגל, פינטרס שהיא רשת מעט שונה הדואגת להצמיד תוכן לפני נושאים ולוחות מקוונים. אינסטגרם שהיא רשת חברתית של פייסבוק, המשמשת בעיקר להעלאתם של תמונות וסרטונים. טאמבלר, שהיא רשת חברתית הדומה לבלוג ומאפשרת לפרסם מידע מגוון למדי.

 

כאמור ישנן גם לא מעט רשתות חברתיות שהן מקומיות, בשפות מקומיות ולעיתים נדמה כי מדובר באינספור אפשריות. אז במה תבחרו? ובכן לא משנה באיזו תבחרו, אם זו פייסבוק הגדולה או לחילופין אינסטגרם או לינקאדין, הרי שברור כי עליכם לבחור את הרשת שאתם מתחברים אליה, אבל לא רק. עדיף שתבחרו את זו  שלקוחותיכם מתחברים אליה במיוחד.

שילוב עסקים ברשתות חברתיות

מזה זמן רב ברור כי בכל הרשתות החברתיות הללו יכולים להשתלב עסקים שונים. לדוגמה, בפייסבוק ניתן להקים דף עסקי לפי קטגוריות שונות, להעלות תמונת פרופיל, לספר על העסק שלכם, קישור לאתר ועוד. אבל לא רק שם גם בטוויטר אפשר לפתוח חשבון רגיל, וכן הלאה

.

כמובן שלכל רשת חברתית יש את החוזקות והחולשות שלה. ולכל אחת מהן יש קהל שונה, ולו מטרות שונות. בנוסף בכל אחת מהן יש דרכים שונות לפרסום פוסטים או כל מידע אחר. כדי לבדוק איזו מהן מתאימה לעסק שלכם יש צורך בחקירה לעומק של המטרות השיווקיות והעסקיות שלכם ולהתאים את אלו לרשתות החברתיות הנכונות.

מאחר ובכל רגע נרשמים משתמשים חדשים ברשתות החברתיות השונות, ובמהלך הרישום הזה שלהם הם מוסיפים על עצמם מידע מועיל כגון פרטי יצירת קשר בנוסף לתחומי העניין שלהם. הופך מידע זה הכרחי עבורכם לצרכי השיווק של העסק שלכם ברשתות החברתיות. באמצעות מידע זה תוכלו לפרסם מידע לקהל ספציפי שיהיה מעוניין בעסק שלכם. ולאחר מכן לדאוג שאותו קהל ימשיך לתקשר אתכם  ויוכל  ללמוד ולקרוא את המידע שאתם דואגים לפרסם

.

אנחנו בצ'ימפי נעזור לכם בכל השלב של שיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות, החל מהקמת העמוד המתאים, פרסום תוכן ייחודי, עיצוב גרפי שלו, הכנת סרטי אנימציה מתאימים, הגדלת מספר העוקבים, הגדרות מתקדמות, מיקוד באוכלוסייה מתאימה ועוד.

בעידן הנוכחי שיווק ברשתות חברתיות מתבטא ללא ספק ביצירת חיבור בין המותג שלכם לבין הלקוחות שלכם או לאלו הפוטנציאליים.

ניצול היכולת של הרשתות החברתיות להגברת המודעות לגבי המותג שלכם. בנוסף ליכולת לעורר מעורבות אצל קהל היעד שלכם, ולהביא אותו לקריאה לפעולה כלשהי הפכו את השימוש בהם לחיוני במיוחד.

אז איך עושים זאת בתוך בליל הפוסטים והציוצים השונים? איך הופכים לוויראליים ועדיין מצליחים לעשות שיווק נכון לקהל המתאים עבור המותג או המוצר שלכם.?