© כל הזכויות שמורות לצ'ימפי קידום ופרסום עסקים

chimpymedia@gmail.com |  050-685-8370

  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Black Instagram Icon

קידום אורגני לעסקים בגוגל

מה זה בכלל קידום אתרים אורגני?

הכוונה במקרה זה היא לקידום תוצאות החיפוש הרגילות או כמו שיש מי שאוהבים לכנותם "הטבעיות" בגוגל – כלומר אלו שגוגל מציג על פי האלוגריתמים שלו, בסדר מיון יורד, בכל חיפוש שאנו מבצעים בו כמעט מדי יום. תוצאות שתוכלו למצוא מיד לאחד התוצאות של הקידום הממומן בגוגל.

מנוע חיפוש גוגל הוא מנוע חיפוש חכם מאוד ויודע לזהות קידום לא חוקי ולכן חובה לעבוד לפי החוקים שלו ולא להסתיר ממנו אף פיסת מידע. לכן על מנת שגוגל יאהב את האתר שלכם יש להשקיע בו בתוכן, בעיצוב, בפרסום, ובקידום. גוגל צריך שנאכיל אותו בכפית וכל זאת על מנת שיצליח לדרג את האתר בצורה המתאימה לנו. כאמור קידום בגוגל מתבצע בשני ערוצים: ממומן ואורגני. את האפקט של קידום אתרים אורגני לא ניתן למדוד באופן מיידי, כמו בקידום ממומן, אלא מדובר בראייה לטווח ארוך, ובהשקעה מתמדת. אבל שוב, אם משקים את העץ במקרה הזה הוא אכן יגדל.

היתרונות הבולטים של קידום אתרים אורגני

כשחוברים לחברה כמו צ'ימפי לשם קידום אתרים, מגלים מספר יתרונות חשובים. לפי כל המחקרים, היתרון הראשון הוא שהתנועה המגיעה לאתר שלכם דרך קידום אורגני היא איכותית יותר בהשוואה לזו המגיעה דרך קידום ממומן, לפי כל המחקרים. בנוסף, אתרים המדורגים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל זוכים להרבה יותר הערכה מהגולשים משום שגוגל נתן להם את ברכתו.

יתרון אחר הוא שככל שתקדימו להשקיע ולעשות קידום אורגני בגוגל כך תוכלו לקצור את הפירות מוקדם יותר, ובעצם ליהנות מטראפיק אורגני על בסיס קבוע, שלא תמיד תצטרכו לשלם עליו הון תועפות ככל שיחלוף הזמן. המטרה הבסיסית של קידום בגוגל היא לחזק את האתר ולחשוף אותו עם כמה שיותר ביטויים פוטנציאליים שקהל היעד שלו מחפש. אם כך, אם אנו מצליחים לשכנע את גוגל שאנחנו ראויים להופיע במקומות הראשונים – הוא יצ'פר אותנו ונזכה לתנועה איכותית לאורך זמן ובמחיר טוב.

קידום אתרים אורגני יכול גם לבנות מותג לעסק ולהשיג כמות נכבדה של לידים. זאת על ידי הופעה בתוצאות האורגניות בגוגל, כשהמטרה להופיע ראשון או בין הראשונים בגוגל, כלומר היא מאפשרת לאתר שלכם להופיע בדיוק מתי שהקהל מחפש אתכם. לפי מחקרים שונים יוצא כי רובו של הטראפיק מגיע ממקום של קידום אורגני בגוגל.

 

קידום אתרים אורגני – כמה זה עולה?

מאחר וקידום אתרים אינו מוצר מדף, יש לתמחר כל מקרה לגופו. ישנם מספר קריטריונים המשפיעים עליו. ראשית המחיר תלוי בכמות הביטויים המקודמים. ככל שיש יותר ביטויים כך המחיר הכללי גבוה יותר, והמחיר עבור כל ביטוי יורד. יחד עם זאת קידום של כמות ביטויים רחבה דורש מיומנות גבוהה יותר, ואם הוא נעשה באופן לא מקצועי הרי שהוא עלול להוביל לעונש מצד גוגל. לכן מומלץ לבדוק מהם הביטויים ולבחור מספר מצומצם שלהם על מנת שיהיה אפקטיבי.

התחרותיות משפיעה גם היא על המחיר, ביטוי תחרותי דורש עבודה רבה יותר מביטוי קל לקידום. ככל שמדובר בתחום תחרותי יותר רמת הקושי עולה ולהצליח בקידום נדרש זמן ארוך יותר מלבד הקושי שבדבר. ככל שמילת החיפוש תהיה כללית יותר כך הקידום ייקח זמן ארוך יותר וידרוש יותר תכנים איכותיים לקידום.

לא מעט בעלי עסקים משקיעים הון בהקמת אתר. לתומם הם סבורים שבזה נגמר העניין וכי מכאן והלאה האתר שלהם יהפוך לתרנגולת מטילת ביצי זהב.
אז כן, אתר הוא עדיין האמצעי הטוב והממוקד ביותר לחשיפה ושיווק העסק, אך כדי להגדיל את החשיפה שלו, יש לבצע מספר פעולות נוספות.
אנחנו בצ'ימפי יודעים כי ההצלחה במקרה זה היא גדולה במיוחד, אך היא בעיקר קורית כשמדובר בקידום אתרים אורגני.